Ce pot face sa traiesc cu bucurie fiecare zi a vietii mele?

Sa ma bucur cand ma trezesc dimineata si dau slava lui Dumnezeu pentru ca mi-a daruit inca o zi de viata.

Sa constientizez faptul ca mai am o sansa de a experimenta lucruri noi, trairi diferite si posibilitati de a pune in practica si a materializa dorinte si idealuri neimplinite.

Sa invat ceva nou si sa lucrez cu mine, incercand sa fac ceva diferit de ceea ce am facut pana acum.

Sa iert greselile celor care mi-au gresit si sa ma iert si pe mine pentru a dobandi pacea in suflet.

Sa am rabdare si blandete cu mine, sa nu ma mai conditionez si limitez. Sa gandesc si sa traiesc liber.

Sa nu mai joc rolul de victima. Sa ma ajut singur cu ceea ce am la dispozitie in acest moment.

Sa nu ma identific cu ceea ce mintea imi sopteste neincetat. Sa cobor in sufletul meu si sa ascult cum imi vorbeste. Apoi sa armonizez relatia sufletului cu mintea.

Sa ma bucur de tot ce vine in viata mea si sa inteleg ca nimic nu este intamplator si apare spre folosul si desavarsirea mea.

Sa traiesc ancorat in prezent, in clipa de fata si sa las trecutul „trecutului”.

Sa respir, sa ma misc, sa privesc inaltul cerului, sa multumesc si sa ma rog!

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe